torsdag, mars 15, 2012

UNDRA HUR DET HÄR SKA GÅ

Jag känner mig sjuk. Har gått runt och hostat i närmare två månader. Tror det har en del att göra med att jag så ofta är stressad och att jag jobbar ganska oregelbundet. Det är ju inte direkt 09-17 dagar. Snarare jobbar jag 12-03 alla helger, sen sover jag jättelänge på söndagen. På måndagen så ska man vara på V-Dala 09.00 för måndagsmöte och så är det låsning 22.00. Däremellan redovisar man och sånt. Sitter still.

På lördag är det JO-bal på V-Dala. JO står för Juvenal Ordern och är bara för män. Det är bara kvinnor som får jobba på dessa tillställningar, då "alla män är potentiella nya medlemmar". Löjligt tycker jag och lite pinsamt med så många mansgrisar samlade på ett ställe. Men men, en del av dem är snälla iaf. T.ex. de som är med och anordnar sittningen. Det får man väl se som positivt iaf.

Nu ska jag gå upp till stora salen och dansa lite folkdans tror jag. Eller nää, skoja bara! Det får nog duga med att bara titta på. Vi har nämligen spelmans EPTU idag. Det är rätt skoj!

Puss och kram, jan banan!

Inga kommentarer: