söndag, mars 25, 2012

ALL THIS WAY

JO-balen förra helgen gick bra. De var sjukt nöjda och jag var rätt förvånad över hur bra allt flöt på. Tummen upp för det! Den här helgen var helt klart värre. Simon fixade klubb på fredagen och det kommer ganska mycket mer folk än vad vi väntat oss. Det betydde att jag hade underbemannade barer och sen på det så saknade jag en kortmaskin.. Inte kul direkt. Har aldrigt slavat så hårt under en kväll!

Sen igår var det ju min födelsedag! Woho, grattis till mig!! Tyvär hade vi ju gask då så det innebar jobb. Men mina kollegor sjöng för mig och idag har jag firat istället. Va hemma hos mamma och pappa och Johan, plus att Hille kom så det var jättemysigt! Precis vad jag behövde liksom.

Imorgon är det landskap och det känns som att det kommer bli kaos. I alla fall om jag ska lite på det Simon hört. Men vi får väl se kanske.. Nu ska jag kolla på tv och sen lägga mig.

Puss och kram

Inga kommentarer: