torsdag, mars 01, 2012

WILL YOU TALK (IF I LISTEN)

Det känns som att jag alltid skriver när jag har låsning, så är det förmodligen men det är bara för att jag alltid har så himla tråkigt då. Idag har det varit ganska kul. Jag har hängt med min femte Erik och kollat på Stylisterna och käkat nachos i puben. Sen låste jag och nu ska jag gå hem.

Dagen har för övrigt spenderats i förråden. Jag har städat och flyttat runt och hällt ihop sprit och sen tillslut inventerat. Skönt! Vanligtvis brukar själva inventeringen ta mer än två timmar, men eftersom att jag gjort så bra förarbete innan så gick det på en och en halv. När vi (jag och Erik) var klara tog vi oss ett glas vin och på den vägen är det.

Har annars på senaste tiden hunnit iväg till Finland, där jag och resten av klubbverket och kuratelet hälsat på vår vännation. De heter Östra Finlands Nation och alla pratar finlandssvenska och är glada och dricker endast kosken som snaps. Vi har haft det rätt gott! Nu när jag är hemma igen saknar jag finländarna lite men samtidigt så saknade jag ju V-Dala såklart :P

Nu ska jag som sagt gå hem och lägga mig och samla krafter för imorgon.

Jag och Hanna från ÖFFEN :)
Deportees - When They Come

PUSS

Inga kommentarer: