torsdag, februari 28, 2013

WE WILL NEVER BE LIKE YOU

Jag vikarierar som barmästare för Erik som egentligen är det har begett sig till Finland med resten av klubbverket på V-Dala. Jag är så taggad och otaggad på samma gång. Taggad för att jag och Färeh och Junior och Martin och Patrik och alla andra kommer ha så himla roligt men otaggad för att det blir en lång helg med mycket jobb och lite sömn. Allt kommer lösa sig och cashen kommer rulla in så ska väl kanske inte klaga.


Just för tillfället sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli fem så att jag kan ta upp läsk och lättöl till stora salen, sen kommer nog resten av kvällen att spenderas framför datorn med Baloon Tower Defens 5. Bästa spelet att fördriva tid på! Minns alla stunder under min egen barmästartermin då jag och Niklas och Cissi satt och spelade på varsin dator, lästa iwastesomuchtime och spelade frågespel. Det var tider det.


Men det var då och nu är nu som man brukar säga.

Pussar och kramar


Inga kommentarer: