måndag, maj 21, 2012

JAG BYGGER BYGGER UPP OCH DU BRYTER BRYTER NER

Just nu sitter jag och myser på mitt rum. Har liksom inte hunnit göra det så många gånger än, av den enkla anledningen att jag knappt är här. Men nu ska jag ta mig lite tid för att bara vara.

Vårbalen gick jättebra! Jag är t.ex. sjukt nöjd att vi inte (som många andra vårklubbverkare) började bråka/gick hem. Sen att allt flöt på så sjukt bra med maten och drycken och allt var ju helt underbart! Det var galet jobbigt och påfrestande (började ju 12.00 på lördagen och slutade 13.00 dagen därpå) men såhär i efterhand sjukt värt! Sen fick vi ju träffa alla fina från finland och lund också, det var nog kanske det allra allra bästa! Som jag saknat dem! <3

Men men, nu är jag iaf typ klar med barmästeriet. Ska städa klart imorgon, sen skriva pm men efter det är jag helt klar! Skönt!

Puss hej imorgon öppnar TAKET PÅ V-DALA!

Inga kommentarer: